zondag 14 december 2008

De kop is eraf!

Dames en heren. Ik heb het spits afgebeten. De eerste artikelen staan op mijn nieuwe weblogs LuisterRijk en KeizerRijk. U kunt er komen door simpelweg hiernaast op de links te klikken. Het eerste muziekalbum dat in mij opkwam, omdat ik het onlangs min of meer herontdekt heb, is besproken en een eerste aanzet tot een taal- en literatuurwetenschappelijke pagina is gegeven.
U kunt mijn blogs volgen door in de linkerbovenhoek (op de andere twee blogs in de rechterbovenhoek) te klikken op "volgen". Op deze wijze neemt u als het ware een abonnement op mijn weblogs en hoeft u niets meer te missen.
Van veel lezers die mijn e-mailadres weten krijg ik reacties via mijn e-mail. Ik zou het leuker vinden wanneer zij en ook andere lezers reageerden via ".. reacties" onderaan elk bericht. U kunt met uw eigen naam of anoniem reageren. Op deze manier worden mijn webpagina's een stuk levendiger. Iedereen kan zien hoe er op mijn artikelen wordt gereageerd en ... een reactie kan ook weer een andere reactie uitlokken. Zo kunnen er interessante discussies ontstaan.
Groeten.

Rijk

Geen opmerkingen: