dinsdag 25 mei 2010

Carnaval der ijdelheden

Zo, al anderhalve week 50 en niks meer geschreven. Is er dan niets gebeurd? Oh jawel. Er zijn weer wat vliegtuigen neergestort, helaas voor de media zonder Nederlanders, er hebben een aantal politici gekakeld, de politiek als kippenren, en ik heb mijn verjaardag op een uitermate zonnige Eerste Pinksterdag nog eens dunnetjes overgedaan. Drank, vrouwen, harde muziek....Nee, een zeer bescheiden 50+feest. Met vrienden van jáááren en familie van ver weg. Maar, heel gezellig.
Wat politiek Den Haag betreft, moet ik daar nog woorden aan vuil maken? Zou mijn mening er nog iets toe doen? Ik heb al eens eerder op dit weblog geroepen dat we gewoon een stelletje economen moet laten uitrekenen wat er nodig is voor dit land en om alleen de gevoelige punten, de zogenaamde struikelblokken, over te laten aan een select clubje politici. Na het debat van afgelopen zondag moeten dat wat mij betreft mensen zijn die elkaar laten uitpraten en die bereid zijn met elkaar te regeren i.p.v. allemaal hun eigen gelijk te willen halen en premier te willen worden.

Geen opmerkingen: