vrijdag 12 november 2010

Mogen wij Nederland terug?

Het is alweer vier weken geleden dat ik iets geschreven heb. Het leven gaat voort en als je dan op je weblog kijkt zie je hoe snel de tijd gaat. Er is toch genoeg om over te schrijven, maar met al dat getwitter en gefacebook komt er niets van.
Maar goed, wat hebben we? Dat gedoe met PVV-kamerlid Lucassen, Millie Boelemoordenaar Sander V. die een "Ich habe es nicht gewusst"-erlebnis heeft, kutmarokkanen die Gouda onveilig maken, oude vrouwtjes die geslagen of beroofd worden. Welkom in Nederland. We zijn dit mooie landje aan de Noordzee aan het kwijtraken aan de medelanders en de gekken, de asocialen en de proleten. Kunnen wij alsjeblieft ons land terugkrijgen? Ga wat nuttigs doen. Maak je niet druk, over honderd jaar ben je toch dood en wij ook. In de tussentijd, maak iets van je leven en van dat van je medemens. God, Jehova, Allah, Niets, wat maakt het uit? Iedereen heeft gelijk, iedereen heeft ongelijk, iedereen = gelijk. Maar helaas ook weer niet.
Verdorie wat een onzin. U merkt zeker wel dat ik maar wat in het wilde weg zit te typen. Ik kan wel wéér over Wilders en zijn partij van boeven en oplichters beginnen, of over Engelse bisschoppen die de Anglicaanse Kerk verlaten en katholiek worden, omdat ze niet willen dat vrouwen priester kunnen worden (het is 2010 God voor dommen!), maar wat heeft het voor zin? Ik val in herhaling en ik kan het toch niet oplossen. Ik ben geen Youp van 't Hek die duizenden lezers en volgers heeft. En zelfs híj kan met zijn grote bereik Nederland en de rest van de wereld niet veranderen. Nou ja, als het handjevol lezers dat mij leest maar wat te lezen heeft, ook al is het onzin en telkens hetzelfde. Ik moet 'het' kwijt en kan dat beter op deze manier doen, dan door oude vrouwtjes lastig te vallen of aan kleine jongetjes te zitten.
Gegroet.

Geen opmerkingen: